Peneman saya

27 June 2013

What going happen..

Assalammualaikum w.b.t dan salam satu malaysia.. 
Im4u~ Im4u~ okk, annoyingg.. Hahaha.. 
bukan nak cter pasal Im4u ke hape.. Tapi saja nak jengah Encik Belog..
Terbiar lama ghasenyee..

Ok, first of all dengan rasminya skg aku dah bermaustatin dekat Nilai N9..
Habis sudah life aku dekat KPTM kL yg terchenta tu.. *grrr
 Start a new life with a industrial training yg akan bermula on 1st JULY 2013 at USIM N9.. huhhuhuhu

Actually bukan nak stiry pasal industrial training aku, tapi aku nak share ape yg dah jadik lately niy..
About our relationship *AbidIeyqa* 
Betol lah orang cakap, besar dugaannye bila kita tgh dalam keadaan darah manis niy.. Even kami blom officially engaged, tapi aku dah anggap relation kami macam tu.. 
A'bid Muhamad Hakim !! Saya sygg awk !!

Sebenarnya time type entry niy, hati niy rasa tak tenang sangat2, kenapa eh.. Rindu ke?? Apa yang aku nak sebenarnye niy..
Risau kan si-Dia yg sedang berada dekat USJ sana tu.. Awak baik2 saja kan dekat sana syg..

Bukan nak mengada-gada, tapi just nak luahkan apa yang saya rasa je.. 
Lepas ape yg dah jadik, saya amat berhati2 untok menjaga perasaan awak, saya takot sangat awak marah saya..
Saya FOBIA ! Saya takot kena marah dengan awak lagi dan taknak kena marah lagi..
Tapi malam niy, resah gelisah tu.. Tah kenapa tah.. Jgn lah ade orang buat silap sikit dekat rumah niy, pasti kena dengan saya malam niy.. 

Ya ALLAH, kau permudahkan lah urusan hambamu ini.. :'(





No comments:

Post a Comment