Peneman saya

17 February 2013

M.A.A.F

Salam.. Hye reader.. lama jugak menyepikan diri, dan sekarang baru nak mengemaskini encik belog.. 
okay, entry kali niy bertajuk MAAF.. OKAY.. !! 

Yeah, rasa bersalah menyelubungi diri aku sekarang niy.. Syg, maaf andai kata saya tak sesempurna orng lain, tapi kalau awak tau, dalam waktu mcm niy.. di tgah malam yang sunyi, eh.. malam ke.. pagi yg sunyi.. saat semua orang sedang lena diulit mmpi.. aku masih berjaga untuk meluahkan ape yg aku rasa.. argghhh.. too complicated untok aku katakan sekrang.. and the best way is.. better aku diamkan je.. so, tkkn ade pihak yg akan berasa hati..

someone pernah cakap dkat saya.. and akan aku ingat kata2 tu smpai bila2,, 
"ika, sedar diri, sedar ruang, siapa diri kita" yes.. smpai sekarang.. saya masih ingt ayat tu.. tq sebab mengajar saya erti kehidupan.. 

maaf, maaf, maaf.. saya takkan menangis jika ianya bukan dari dalam lubuk hati yang paling dalam.. 
maaf, maaf, maaf.. airmata saya bukan yg direka-reka untuk menarik perhatian kamu.. 
maaf, maaf, maaf.. andai kehadiran saya banyak menyusahkan awak dan mgkin pihak lain.. 

mungkin, kalau lama2 asik buat salah je, orng akan fedup dgn kita kan.. saya berharap sgt, tkkn terjadi lagi perkara yang sama.. 

ah, dah melalut banyak niy.. k baii... 

No comments:

Post a Comment