Peneman saya

07 December 2012

Dear AMH

Hye hye.. hello hello.. 
Assalammualaikum December..  *lambai tangan*
hopefully tak terlewat nak say hello to December kan.. hahaha..
alaaa, seminggu lewat je kot.. ok.. that's not my point..
just nak sharing about my daily life..
*hope takde yang terasa, just sharing* :')

entry kali niy khas untok my yayunk 
A'bid Muhammad Hakim :)

Dear A'bid Muhamad Hakim.. 

hyeeee syggg... *lambai2 tangan kat awak*
first of all, saya nak mintak maaf kat awak, kalau entry kali niy akan buat awak marah ke.. buat awak kecik hati dengan saya ke.. saya mntak maaf sangt2 ye sygg.. bukan niat nak buat awak strees, atau tension tau sygg.. muuuaahhhh3x !! kiss skit.. :*

saya just nak cakap dengan awak, yang betapa bertuahnya saya dapat kenal dengan awak, betapa istimewanya awak dekat mata saya and family saya.. saya rasa nak jerit kuat2, nak bgtau dekat semua orang yang betapa penting nya awak dalam hidup sayaa, seriusly syg.. saya tak pernah rasa mcm niy awak.. 

sayaangg~ 
saya nak awak kuat ok, make a right choice.. jangn tersilap langkah tau sygg.. saya tau.. mmg susah nk buat keputusan kan,.. saya sentiasa ade dengan awak, sentiasa bg semangt kat awak, sentiasa support awak, tapi  awak jgn la lupa saya tau.. sygg, saya tak dapat nk bayangkan kalo takde jodoh antara kita nnty awk, mcm mane lah life saya nnty.. ya, saya jnji.. tkkn buat bende yang bukan2.. saya kan kuat.. yayyy !! :') 
awak akan jadik ketua keluarga satu hari nnty, so~ buat lah pilihan yang setepatnya.. sebab, kalau sekali awak salah langkah.. ssah untuk berpatah balik syg.. 

sayangg~
andai satu hari nnty, kalau dah mmg ditakdirkan takde jodoh antara kita.. jgn lupakan saya, jgn sesekali tau.. eh kejap, apa yang saya merepek niy.. hahaha.. :'D awak pon dah start sambung belajar kan.. study betul2 tau awk, belajar rajin2, dapatkan pointer yang terbaik. nnty dah berjaya.. jgn lupa family awak dekat kg tau sygg.. tolong dorang, dorang yang mmbsarkan awak selama niy.. jgn lupakan dorang yee... syg, masaa saya type entry niy.. perasaan rindu nak jumpe awak tu.. menyesakkn dada saya.. saya rindu awak, nak jumpa awak, nk luahkan semua yang ade dalam hati niy sambil menagis kat bahu awak.. :'( tapi takpe, saya luahkan dalam niy je ek sygg.. 

sayangg~
actually saya tak sabar nk tggu end of this month, sbb awak ckap nk bawak fmly awak jmpe fmly sayaa kan.. :) 
saya rindu mak awak,. saya rindu family awk, tapi paling ketara.. rindukan mak awk, tak tau pasal ape.. hahaha.. sorry, terindu mak awak a.k.a kak lah.. hehehhe.. :'D
saya taknk tulis banyak2.. *eh.. dapat coll dr awak lah.. ok bye sygg* :* 

see u at next entry yawww,... 


with love,
ieyqa
(nuretika zahid)

No comments:

Post a Comment