Peneman saya

28 December 2012

25 DECEMBER 2012


Assalammualaikum dan salam sejahtera, 
pertama sekali  syukur ke hadrat illahi kerana masih lagi diberi kesempatan untuk saya mengupdate encik blog niy dan jugak masih bernafas diatas muka bumi niy.. 
*kemain panjang pembukaa katanya..
maaf la yer, terlambat sikit nak update blog, quite busy la lately niy..


25 DECEMBER 2012
tau ke kenapa dengan tarikh tu.. 
tarikh tu sebenarnya telah memberi aku beribu makna.. 
Woww.. !!!
ok lah, ekceli on that day, telah berlangsungnya majlis merisik dimana family en.syg a.k.a (A'bid Muhamad Hakim) telah datang bersma family ke rumah saya..
wah gitu, ayat.. macam nak mintak penyepak.. wakakaka..

ok kat situ berlaku lah sedikit perbincangan diantara kedua2 belah pihak keluarga..
erm.. awak *kenyit-kenyit mata*
thank, saya tak sangka yang hubungn kita akan seserius macam niy..
syg, tau tk time tgh type entry niy.. mlot tgh dok syok menyunyah buah2 yg mak awak bg tu yerr, tgh
ON DIET..

Syg, saya nak gtau awak niy..
saya happy sangat dengan awak..
awak rasa bende yang sama tak.. awak rasa tak ape yang saya rasa..
awakk,, saya tanye niy.. hahahha.. mereng jap..
walau apapon, saya happy bila kita dah smpai tahap mcm niy..
lepas niy, kalau ade ape2 masalah.. saya harap kita bwak berbincang yer..
kita sama2 lupakan perkara yang lepas..
buang yang keruh, amek yang jernih..

Syg~
saya harap awak boleh terima apa adenye dan ape kurangnya saya..
saya harap awak paham maksud saya,
belajar terima apa ade dan kurangnya diri masing2..
mcam tu jugak saya..
ape yang ade, saya dah ckop bersyukur.. saya taknk ape2 yang jadik lagi lepas niy ye sygg..


tgh nervous tau tak time niy.. hahha.. k.lah mmg A !!

yay.. dah selamat dkat saya.. :)

finally, tq so much sygg.. 

sayangg awakkk !!

p/s : saya suka rambot awak, awak comel.. melting time tgk awak smpai hari tu.. hahaha.. sorry kalao ade kekurang dari pihak keluarga saya untuk keluarga awak.. Love You.. :*


No comments:

Post a Comment