Peneman saya

20 November 2012

A.M.H

hye readers..
assalammualaikum w.b.t
firstly nak wish selamat bercuti semester bg yang tengah cuti sem.. and mane yg blom and tgah final exam.. selamat berfinal exam.. hahahaha.. sengal.. ok2.. tu sahaja untuk pembuka kata untok entry kali niy.. lets start..

mesty nak tau knpe entry aku kali niy A.M.H.. and msty nak tau ape itu A.M.H.. A.M.H stand for A'bid Muhamad Hakim.. it is clear.. :)
ok lah.. actually my story between Ridza Asyraf dah the end.. takde chemistry antara kami.. so aku   amik keputusan tok tidak bersama awak Mr.Ridza.. nak tau ke ape sebabnyee kenapa kita tak bole get long.. isk.. takpe lahh.. namo la listkn kat sini.. biarlah bnde tu menjadi rahsia saya dan awak.. maafkan saya yer awak.. saya bukan yg terbaik untok awak.. tp apa yg saya nak.. awak fikirlh sendiri apa yang awak dah buat dekat saya.. pape pon, kita tetap kawan kan.. *sedikit pesanan untok awak, tu pon kalao awak baca lah kan.,*

hadirnya AMH niy bukan lah sebab nak runtoh kan hbgan kami *ieyqa n ridza* actually AMH adelah seorg teman yang sentiasa *npk tak aku siap bold kan lagi* ade disaat aku memerlukan seseorang untok share masalah.. his a good listener actually.. i like the way you are AMH.. even saya tau awak dah ade ehem2.. tapi our relay ttap berlanjutan sampai timbul satu perasaan tu.. saya pon tak pasty kenapa perlu wujud perasaan tu.. :'(

kita selalu kongsi masalah yang sama.. saya dengan masalah saya.. and awak dengan masalah awak.. jujur saya kata.. saya syg awak lebih dari syg si dia.. awak, tolong la paham perasaan saya niy.. pleaseee.. kenapa saya sayg awak.. sume awak dah tau kan..

sumpah saya tak pernah jumpa lelaki mcm awak.. yg sanggup buat ape je untok org yg awak syg *ateen*..  dye buat lah peragai mcm mane pon, awak tetap sabar dgn peragai dye kan.. jealousnya saya awk.. sbb saya tak pernah rasa mcm tu.. tak pernah nk dpat layanan mcm tu.. first time awak mntak tolong saya masa dye buat hal.. lari umah.. saya nmpak reaksi muka awak, risau sangat.. awak dtg umah saya, mntak tolong saya.. teman awak carik dye.. time tu awak tau tak ape perasaan saya.. time tu saya dgn rdza pon tgh ade krisis.. kan.. bila tgok dye ade dekat sisi awak.. saya memendam rasa awak.. makan hati, saya cuba tabahkan hati niy.. cuba happykan diri, saya nak buktikan yg saya kuat depan awak.. and saya berjaya walaupon pahit.. kan2.. smpai kan masa dekat tasik permaisuri, saya n wana tgh men buaian.. black n wawa.. awak n dye.. pedihnya hati tgok awak n dye.. black whatsApp, ajak dok ngn dorg.. hahahaha.. kelakar je kan..

and for the second time, awak mntak tolong saya lagi kan.. dye buat hal lagi.. kita sama2 carik dye at KL Sentral.. kan2.. ngat tak.. time tu, boleh nampak dekat muka dye yang dye sgt bency kan saya awak, smpai tegur pon taknak.. its ok.. saya pendam lagi.. saya diamkan aje, sbb kalau saya jadi dye pon mesty tak suka bila awak rapat dgn saya kan.. and tanpe dye tau, yang kita mmg rapat and dah lebih dari tu.. kan awak kan, ke saya sorg je yng ade perasann tu, ke saya perasan sesorang.. ke macam mane.. hehehehe.. :')

time kita sume lepak Tasik Permaisuri.. relay kami *ieyqa n ridza* mmg tak nampak tande2 akn baik.. so ku relakn kau pergi.. hahahahaa, ketawe dalam tangisan.. btol ah kata orang, bila seseorang *pasangan kita* dah buat kita menangis, akan ade orng lain yang akn mmbahagiakan dye.. (AMH) thanks awak..

bagi saya, awak dah ckop.. bukan nak bodek ke ape.. kalao lah takde jodoh antara kita *abid ieyqa* jaga si dye baik2.. buatlah yang lagi baik untok dye awak.. saya dah buatkan yang terbaik untok hbgan kita awk, even saya tau, sukar untok awak buat pilihan.. saya atau dye..

first time rasa dihargai bila saya demam, awk buat mcm2 tok saya.. hahaha.. bg awk mgkin tak seberapa, tapi bg saya, saya hargai setiap ape yang awak dah buat dekat saya.. susah payah awk dr USJ-CHERAS, hari2, bawk saya g sana.. sini, teman study saya, teman luahan hati saya, semuanya awak.. saya tak tau mcm mane nak balas jasa baik awk, tak tahu mcm mane nak ganty balik masa2 awak yng awk dah spend dengan saya. ikot awak balik Sabak, that was a new experience, layanan family awak, memula saya takot dorg tak bole terima saya, tp family awk mmg A.. i likeee..

and now, it my turn untok bawak awak jmpe family saya, first time awak dtg time tu raya kan.. tak smpat nak ramah mesra ngn family saya, second time awak jmpot saya, nak balik kl.. next on last sunday.. 18.11..
few days saya dekat KL sangat tak ckop nak spend time dgn awak, kalau boleh nak lebih and lebih lagi awk.. :'( awakk, bawk lah saya dok sanaaa.. bila balik sini, saya demam.. hahaha, mcm kelakar je kan.. tp tu lah kenyataan..

ibu kata ayah berkenan dgn awk, apakah tndanya tu awk, pepagi lagi.. lepas beli sarapan, ibu tnye tahap keseriousan hbgan kita awk, im spechless, sbnrnya saya takde jwpan tok soalan ibu tu, at last.. saya ckap jugak yg kita serious walaupon lambat bg jawapan.. ternyata ibu n ayah telah mmberi green light tok kita awk, happynya saya time awk.. sepanjang hari tu, senyum jeee.. hahahahaa.. ibu ckap kalo btol2 serious, mntak family awak dtg, hntar tande yang saya awak pnye..excitednya saya smpai tak sabar2 nak gtau awak.. ibu cakap kali niy ibu taknak ade hati yg terluka lagi, ckop lah dengn kesah yang dulu.. ibu ckap lagi, kalo gentleman, hjung blan 12 dtg lh dgn family.. lagi lah tak senang duduk dibuatnya.. hahahah.. happy giler kott.. and  at the same time, saya terfikir kan yg sorg lgi awk..

saya tau, susah untok awk buat keputusan, sbab 2 2 awk sayang, tapi percaya lah awk, takde sorg pon perempuan yang rela hidup bermadu, buat lah keputusan sebaik mgkin, take ur time dear.. i'll be waiting..

*awak, saya nak awak tahu yang perasaan syg, rindu tu sume datang tanpa di paksa.. saya senang bersama dengan awk.. thanks sebab selalu ade dengan saya.. :*

yours sincerly,
      ieyqa
(nuretika zahid)

No comments:

Post a Comment