Peneman saya

20 October 2012

Suruhanjaya Perkhidmatan Awam


hye readers..
Asaalammualaikum w.b.t dan salam 1 Malaysia untuk kamu *paktam*  haa, kamu la tu.. takkn org belakang kamu lak.. :P

Nampak tak tajuk entry saya kali niy.. 
SURUHANJAYA PERKHIDMATAN AWAM (SPA8)..
sebenarnya dah lama aku apply spa8 niy.. 
sape je yang tak pernah dgr spa8 niy..
aisshh, ape laahh.. 
korang g ah nanye kat pakcik GOOGLE.. 
nnty segala details kat sana dia bagi.. COMPLETE.. !!!

Ok ah, aku sebenarnya dah lama nak tulis entry niy..
tapi asik lupa jee.. hahaha
sebenarnya aku dah dapat panggilan temuduga 
untok spa niy.. excited gila + takot..
tarikh interview : 13/8/2012 
tempat  :Pej.Kebajikan S2
jabatan : pej setiausaha k'jaan n9

nervous la seyh nak g interview.. 
bukan senang nak dapat.. 
atleast aku bertuah la sebab aku antara orang yang terpilih untok g interview niy.. 
^^v

interviewer tu pon ok..
takde ah terlalu straight sangat kan.. 
so, aku pon dah belajar cmne nak interview ape sume..
so.. im cool.. 

lepas beberapa bulan lepas interview..
aku check email and i got this result..
arrgghhh...
hampa la wehh..
sedihh.. sadihh..
so kalo aku dah cakap mcm tu.. korg pham2 jela kan..
aku taknak cakap lebih2.. nnty nagis..

btw, aku mmg dah tau results niy awal2 lagi sblom surat smpai umah..
aku balik je Seremban and surat pon smpai..
aishh..
meleleh air mata aku laaa.. 
tapi sokay la.. 
atleast ade pengalaman untok interview spa niy..
aku akn cuba lagi next time..



p/s : Kredit to my family sbab support saya.. My yayunk A'bid
       Lovely friends, Kamarulakmal, MizzHelizaWana, FatinNabihah etc..
       sbb bg dorongan to interview niy.. And tak lupa jugak untuk kawan2 yg lain..
       Housemate.. Classmate.. Lecturer.. Thnks coz support saya.. LOVE u alls.. 



No comments:

Post a Comment