Peneman saya

20 December 2011

Journey to Cameron Highlands :D



Assalammualaikum w.b.t

Tak jawab dosa tau.. Ibu kita cakap bole masok neraka.. Hahaha :D
Macam2 hal kan.. Biasa la tu.. Budak2..

Ok fine ! Nampak tak entry kali niy.. Journey to Cameron Highlands :D
Actually kali niy dah kali ke-3 aku g cameron.. Bukan ape.. Dah org seponser.. Aku g je ler..

First time g dengan cik lin.. Time tuh aku ingat ag.. First2 dorg nak bawak aku g Batu Feringgi.. 26hb Dec 2004.. Nasib kami baik *cik lin and family*  kita tak g sana kan.. ==' Fuhh.. Time niy kiteorg dok dekat hotel rosa passadena

Second time g dengan paklong aku pulak.. Time tuh dengan KAMAL *ex boyfie*.. 1st May tahun tak ingat :D.. Perbelanjaan semua ditanggung bereh oleh paklong :).. Terbaik ah.. Dok dekat strawberry park resorts.. Alaa, kalau korang perasan lam cter Nora Elena tuh.. Hahaha.. Tmpat tuh mmg best.. Kne la dengan hargenye.. :D

Yang baru2 niy plak.. Aku sekeluarga prgi dengan cik yan and family.. Tak lupa jugak opah.. :D
Dah lama kami rancang nak naik cameron lagik niy.. Tambah pulak cik yan tak penah g lagik.. So.. Aku diberi tugas ntuk membooking apartment dekat Brinchang so aku pon pilih la Crown Imperial Court.. First2 takot gak tak ok.. Then dah check in.. Sangat puas hati.. Thumb up la ! Kalo korg nak apartment.. Klik dekat link tuh yer.. :)

Segala kemudahan dah mmg ade dekat situ.. Puas hati la jugak.. :)
Aku happy bila org lain happy dengan kerja aku.. Cewah.. :P

Macam biasa la.. Dekat sana.. Jenjalan memenatkan badan.. Menghabiskan duet *ayat hampeh*.. Tapi kali niy cuaca sangat2 la sejuknye.. Tak menahan aku weh.. Mungkin sbb factor hujan kan sekarang..

Actually tak larat nak tulis bebanyak. Tak larat.. Tgk jela gambo2 niy yer.. :D

Irdina yang tak sabar2 nak g jenjalan :D

Hujan time niy.. Pasar malam time :D

Nak posing depan IPD jer.. 

Maaf gambo kureng memuaskan.. Fyi, apartment kami atas bukit..

LOve u mom and dad <3 <3

Love u guys <3 <3

My auntie and my mom

My heroes

Opah~ dlm tak sihat pon ikot kami berjalan jugak kan.. :)

Sejuk2 mkn aiskrim lagik =='

Budak comel yg suke bergambo niy.. OH irdina

Angin sangat kuat.. Kipas dina pusing dengan laju*happy*

Ok, npk tak pic dekat atas.. Time to sleep.. 
Krooohhh.. Kroohhh.. Kroohhhh








No comments:

Post a Comment